De maximumprijs van benzine gaat vrijdag omhoog. Wie benzine 95 (E10) tankt, betaalt dan maximaal 1,918 euro per liter. Dat is het hoogste niveau sinds midden november 2022.
De maximumprijs van benzine 95 stijgt met 4,3 cent per liter, zo meldt de federale overheidsdienst Economie. Bij benzine 98 komt er 3,4 cent bij tot 2,139 euro per liter. De dieselprijs was eerder deze week ook tot het hoogste niveau sinds midden november gestegen, tot net iets meer dan 2 euro per liter.
De maximumprijs van stookolie stijgt vrijdag naar 1,13 euro per liter, bij bestellingen van minstens 2.000 liter. Bovenop jouw abonnement op het Nieuwsblad heb je gratis toegang tot alle plusartikels op de sites en apps van 4 andere topkranten.plusartikels. Je hoeft je alleen aan te melden zodat we je herkennen als abonnee.
Belgique Dernières Nouvelles, Belgique Actualités
Similar News:Vous pouvez également lire des articles d'actualité similaires à celui-ci que nous avons collectés auprès d'autres sources d'information.
Nu ook W-rustpunt aan Stekense VaartLangs het fietspad aan de Stekense Vaart, ter hoogte van de fietsbrug aan de Koebrug, staat sinds dit weekend een W-rustpunt. Het rustpunt maakt wandelen in de omgeving nog aantrekkelijker.
Lire la suite »
Vrienden bouwen bierbakkenmuur bij Joopie die vijftig wordt en zelf ook graag flauwe grappen uithaaltJohan Backx uit Zoersel, bijgenaamd Joopie, wordt vijftig, en dat zal hij nooit meer vergeten. Terwijl hij voor zijn werk even in het buitenland zat, versierden zijn vrienden en zijn tennismakkers van TC Den Otter uit Zoersel zijn huis in de Jacobslaan met driehonderd bakken bier. Gelukkig kon hij er bij zijn thuiskomst om lachen. Welke man wil nu niet zo’n Jupiler-verjaardagsmuur?
Lire la suite »
Melissa Depraetere (Vooruit): 'Als loon CEO Bpost verdubbelt, moet ook loon personeel stijgen'Peeters, de CEO van hoogspanningsbeheerder Elia, kan rekenen op een loonpakket dat een stuk hoger ligt dan dat van zijn voorganger, met onder meer een
Lire la suite »
Paul Magnette (PS): “Ik wil een regering zonder N-VA en liefst ook zonder MR”Het ideale scenario na de verkiezingen volgens Paul Magnette is een regering zonder N-VA en indien mogelijk ook zonder de MR. Dat vertelde de PS-voorzitter tijdens een interview met La Libre. Dat er gesprekken gaande zijn met Bart De Wever ontkent hij ook ten stelligste.
Lire la suite »
Paul Magnette (PS): “Ik wil een regering zonder N-VA en liefst ook zonder MR”Het ideale scenario na de verkiezingen volgens Paul Magnette is een regering zonder N-VA en indien mogelijk ook zonder de MR. Dat vertelde de PS-voorzitter tijdens een interview met La Libre. Dat er gesprekken gaande zijn met Bart De Wever ontkent hij ook ten stelligste.
Lire la suite »




